Gusern Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2015 ringer gromstad å hører, de har nok oversikt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Det var 3 andre reimer på min i tillegg til regreim, de kosta ca 800. Det var ikke nødvendig å bytte noen strammere eller hjul, med mindre de laga lyd. Vannpumpa gikk heller ikke på regreim på denne, så var ikke nødvendig å bytte denne heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Men de har sittet på motoren i x antall tusen km nå. De er slitt/godt brukt. Du kommer til å angre om du ikke bytter de. Tar så kort tid å bytte de hjula da fronten og reimene er av. Koster heller ikke så mye for de delene. Og må du bytte de hjula i senere tid så blir det mye ekstra jobb for å komme til. Da må fronten i service posisjon igjen, reimer av osv osv. Så gjør deg selv en stor tjeneste og bytt de ;) Men det er bare meg. Hva du velger er jo opp til deg ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 ja vet at det beste er å bytte alt. Noen anbefaler også å bytte hele forstillinga, når en foring er gåen. alt handler om pris desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Joda, men de løpehjula er litt værre å komme til. Men som jeg skrev, det er opp til deg hva du gjør :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Er jo normalt å bytte strammehjul og evt løpehjul. Det er det i settet til registerreima. Det handler om pris om du får havari fordi løpehjulene ikke tåler to intervaller og da er det surt at du sparte 500 kr på å ikke ta de med... Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 jeg bytter alt nytt til regreima. Jeg tenker på de 3 andre reimene. Gromstad skulle feks ha 2500 for den ene strammeren til multireima, eller hva det var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 http://www.bildeler.no/reimspenningsdemper/audi/a4-avant-8d5-b5/B/2000/APT/?Vare=13080 http://www.bildeler.no/reimhjul-aircondition/audi/a4-avant-8d5-b5/B/2000/APT/?Vare=15125 - gavekortet på 300kr du får for kjøp av varer over 1000kr. Totalt 744kr + frakt å betake + evt denne vannpumpa. http://www.bildeler.no/vannpumpe/audi/a4-avant-8d5-b5/B/2000/APT/?Vare=23000 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 er dette alt jeg trenger til de 3 andre reimene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Denne motor layouten du har? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 jeg må sammenligne i dagslys i mårra for å svare på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2015 det ser ut til å stemme. registerreima står vel bak dekselet,til venstre for del nr 1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2015 nå fikk jeg den 4. utsettelsen av skruvat på delene jeg hadde bestilt;så da var det avbestilling. så da blir det norsk bildelsenter heller. Edit: da ble det bestilt regreimsett, reimspenningsdemper,reimhjul,vannpumpe og ny clutch. Handler inn resten av reimene og ny girolje hos gromstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg