Gusern Skrevet Mars 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 Hvilke andre reimer må av med regreima? er det drivreim den heter, til ac? å hva bør ellers byttes i forbindelse med regreimbytte. Det er snakk om en a4 1,8 2000 modell med motorkode apt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 Multireim pluss den egne reima til Ac må demonteres når du skal skifte registerreim. Ellers så skifter du alt av løpehjul og strammehjul + vannpumpe. Greit og ta med de to reimene i tilegg når du først er i gang og har dratt fram fronten. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 har kjøpt regreimsett på skruvat, men de har ikke så veldig god greie på bil der virker det som. så vet ikke om man får komplette sett til de to andre reimene.Syns også det er vanskelig å finne utav hva jeg trenger,så hvis noen vil legge ved noen linker så blir jeg fornøyd. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 http://www.bildeler.no/kjedestrammer-hydraulisk/audi/a4-avant-8d5-b5/B/2000/APT/?Vare=22928 Her fant jeg et kjede, vet noen hva det er til å bør det byttes i samme slengen? Så fant jeg reimhjul,reimspenningsdemper og selve reima. er det komplett til AC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 Jeg så nå at det kjettinggreiene var noe annet, men hva og hvor er den siste reima ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 http://www.bildeler.no/viftereim/audi/a4-avant-8d5-b5/B/2000/APT/ viftereima? en av de to lengste der Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 holder med å bytte disse to reimene eller bør det byttes strammere,hjul osv også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 TKarlsen, den reima til venstre, er den til ac? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 Bytt alt som beveger på seg og sitter på reimene ;) Reimer, strammehjul, demper (om du har det), vannpumpe Ja, den lille reima ser ut som en AC reim. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 http://www.skruvat.no/Kilrem-C212.aspx her er noe. Det er så mye forskjellig å har ikke snøring på hva jeg må ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 Mye lettere om du bruker regnummeret ditt. Med den linker der, så får du opp flere ti talls sider med reimer å velge i. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 jeg bruker regnr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 det er 18 produkter å velge mellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 Mye lettere å finne fram på bildeler.no som ble linket til lenger opp her. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2015 joda, har vært inne på bildeler også. der er det også masse forskjellig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg