Samekula Skrevet Februar 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2015 hei bilen sporer veldig og føler det er blitt litt slark i rattet, kan og kjenne det ''dunke'' i rattet når jeg svinger fra venstre til høyre viss jeg for eksempel skal parkere. ytre endeledd er skiftet og mistenker tannstangen som kan være årsaken eller evt andre ting? rattet kjennes litt ''løst'' når jeg kjører på humpete vei ''grusvei'' eller lignende, merker det ikke når jeg kjører på bar asfalt. gjelder enn Volkswagen Jetta 1991 mod. hjelp mottas med stor takk :) Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2015 ingen som har opplevd samme greia ? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2015 Sjekk for slakk i bærekule - den som holder navet nederst til bærearmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg