alexander_skaar Skrevet Februar 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2015 Hei, skal se på en golf gti til helga, den er gått 130k, 98 mod. han som selger den har sagt eg kan få den for 45, siden han MÅ bli kvitt den(økonomiske problem) Digger bilen, mye bra og mange slitedeler skiftet på verksted! men det eg er usikker på er at clutchen er skiftet, han sa det skjedde ved en rask girskifte/bomgire. så er sikkert litt hard kjørt, men clutchen er jo ny no da. tåler desse motorene noe? Eller styre unna? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2015 Er vel mest rust som er problemet med Golf3, men kan vel være avhengig av hvor den er kjørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexander_skaar Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2015 Er vel mest rust som er problemet med Golf3, men kan vel være avhengig av hvor den er kjørt. Dette er snakk om golf 4 gti :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2015 Dette er snakk om golf 4 gti Aha. Da er ikke rust så stort problem lenger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2015 Clutchen er jo byttet er jo vert et problem på di bilene. Feil på motorstyring tening også litt kjent problem? Sjekk av understell er jo greit å få gjort? Og drivaksler bør du ta en sjekk av,Også hjuloppheng ? Men har bilen hatt en og eier og alt har blitt passet på så skulle det nok gå bra og kjøpe en sånn bil. Også om du skru litt selv er en dyr bil og ha på verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.