Gusern Skrevet Februar 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2015 hei jeg har 2 vanlige kontakter som passer til pioneer. og en breiere som passa i den orginale Blaupunkt spilleren. Hva er den kontakten til? Bruker den ikke nå i den nye spilleren. den ene kontakten som jeg bruker nå har også en skøtekabel som fm-antenna er koblet inn på. hva er dette godt for? litt tungvint forklart, men dere som har sett det selv skjønner det nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2015 Tror du bør prøve å forklare litt bedre hva du prøver å få til og hva problemet er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Februar 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 Du sier du har Audi, så da er sikkert den "ekstra kontakten" til ekstern original forsterker (f.eks originalt bose-anlegg). Hvis dette er tilfelle, så trenger du en ISO-overgang som passer bilen din. Du skriver ikke hvilken Audi du har, eller årsmodell, så derfor er det vanskelig å finne riktig ISO-overgang til deg. Kan også hende at denne "ekstra kontakten" er til en original CD-veksler. Har du dette i bilen din? i f.eks bagasjerommet? Den skjøtekabelen til FM-antenna er sikkert strøm til antenneforsterkeren. Antenneforsterkeren er vanligvis lang og sylinderformet, hvor FM-antenna er koblet på, og denne har en blå ledning som kobles til remote. Hvis det er antenneforsterkeren du mener, så er hensikten med denne, å gi bedre signal / lyd til FM-radioen. Denne trenger du ikke med original radio, men du trenger den når du setter inn en ettermarkedspiller, f.eks Pioneer. Fungerer lyden bak? Hvis forsterkeren ikke er koblet til, så forsvinner ofte lyden bak. Hvis du har originalt bose anlegg, eller lignende; Fungerer den originale subwooferen? Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 har en a4 stasjonsvogn 2000 modell. grunnen til at jeg kurer på den tredje kontakten er at jeg ikke har høyttalere bak,bose anlegg eller orginal sub eller cd-veksler. ikke som jeg har sett iallefall. Noe må den jo være til siden den er/var koblet til før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Februar 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 Prøv å legg ut bilde av kontakten, så finner vi kanskje ut av det :) Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250473 googla litt å fånt noe om samme tema. samme kontakter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 når jeg ser litt etter, så kan jeg se på de forskjellige ledningene hva de er til. som forklart på den linken. http://www.ertasvc.ru/upload/bd/ru/20080304025653_img2.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Februar 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 Har du multifunksjonsratt? Eller stor kjørekomputer? Isåfall, så kan det hende at den kontakten er til det. Mange A4 har visning av radiostasjon osv i toppen av kjørekomputeren. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 har ikke multifunksjonsratt eller stor kjørecomputer. Den viser kun utetemp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Februar 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 Virker som den ekstra kontakten din er en Mini-iso kontakt, som du har beskrevet på linken din. Men om du ikke har noe av ekstrautstyret jeg har listet opp, så er det ikke godt å si hva kontakten er til. CD-veksler og forsterker til originalt anlegg, er vanlige tilkoblinger i Mini-iso kontakten. Plasseringen av f.eks CD-veksler pleier isåfall å være bak luka på venstre side i bagasjerommet. Er du helt sikker på at du ikke har høyttalere i bakdørene? Mulig dette er en passende ISO-overgang? http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=667&katid=260&id= Står at den passer best for biler uten BOSE. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 nei er ikke godt å si. skal få tatt et bilde i mårra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 nei har ikke høttalere annet enn 2 i hver fremdør. bare så rart siden jeg ikke merker no forskjell fra når jeg bruker den og ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Februar 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 hmmm rart. Kanskje lettere å finne ut hvis vi ser hvilke ledninger som er koblet til i kontakten Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 Om du verken har original bass, høyttalere bak, visning på instrumentpanelet eller knapper på rattet så hvorfor gjøre så mye ut av det? ;) Sett i en ny spiller. Bruk kun de to ISO kontaktene som er standard. Om alt virker så er problemet borte :) La kontakta ligge bak med spilleren ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 ser poenget ditt tkarlsen, men jeg vil gjerne vite hvorfor ting er som de er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg