audunjo Skrevet Januar 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2015 Heisann alle! Var uheldig med en liten brann i bilen min i dag, grunna en bensinslange som var hoppet av. Fikk slukket fort og ser ikkje store skader. Eneste er at EPC lyset kommer på når eg gir gass etter eg har startet bilen. Noen som har ideer på ka det kan være? Eventuelt andre skader eg bør se etter? Tenkte å få kjørt feilsøking på den med VAG-COM en av de kommende dagene, men om noen har teorier er det bare å si ifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2015 Sjekk ledninger til gasspjeld for skade, EPC er for elektronisk gasspedal, kan derfor også være giveren i pedalen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audunjo Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2015 Da sjekker eg det! Takk for hurtig svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg