keiane Skrevet Januar 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2015 Skal kjøpe ny bil gjennom firmaet jeg jobber i, og grensen ligger på ca 350 000. Har lite peiling på hva som er lurt å velge. Er opptatt av:-Middels god plass (ca lik Golf Sportswan) -Bør være minst 110hk -Være bra å se til (er 24år, kjekt å ha en kjekk bil) -Mye ekstrautstyr!! Noe mer jeg trenger å skrive? Setter pris på gode svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2015 Ny bil, 110hk, stilig og mye ekstrautstyr. Tja.. Må bli Golf eller noe billig japansk skvip da :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Februar 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2015 Nyeste Honda Civic stv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2015 Mye fancy utstyr, men minner mer om en gubbbil enn en bil en kar i midten av 20åra vil kjøre rundt i.. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=55598421 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Februar 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2015 Synes den ser veldig bra ut. Litt felger og en liten dæsj senk så! Må da være deilig og ha noe anna enn hvermansen, og samtidig vite at det er mer driftsikkert . Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet Februar 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2015 Skoda octavia ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennav Skrevet Februar 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2015 Toyota Auris sport? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kof Skrevet Februar 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2015 Jeg kjøpte en Opel Insignia i helgen. Helt fantastisk med 2.0 diesel (131hk) automat, el.bakluke, Fjernlysassistanse osv.osv Det anbefales på det varmeste. Min er bare 2011mod, og vet ikke helt hva du må ut med for en helt ny, men om det ikke har noe å si om den er 1-2 år gammel, så er det gull :) Rsele reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg