MrTiger Skrevet Januar 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2015 Bilen stoppet 2 ganger fra Oslo til Fredrikstad i dag, det var fruen som kjørte så jeg vet ikke helt hva som skjedde. Hun sa at bilen bare stoppet og det stod i diplayet at bilen måtte til workshop. Leste av feilkodene nå og fikk disse 2 opp fra motoren. (Se fil) Håper noen kan hjelpe meg med hva som kan være feil med bilen? Log-S-motorstopp2.txt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet Januar 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2015 Jeg klarte å finne denne PDF filen for en tid tilbake... Kanskje de kan hjelpe deg å tolke hva problemet er?Men vil tippe at det er ett rele der som burde byttes...Touran el system.pdfTouran el system.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2015 008215 Kan verre at flap inne i egr siter fast den som skal åpne og luke, ta av røret se om den er sitter fast det er ikke sikkert den får signal til å åpne og lukke sånn den skal? Har du prøvd å slette denne feilen 005633 (j317) denne kan du kanskje slette? http://www.myarchive.us/richc/VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2015 Intake manifold Flap (P2017) og EGR (P1443) er ikke det samme. Spjeldet som gir feilkode er merket på bilde under. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2015 Ja var den jeg mente Quattro er den flapen som sitter der inne som kan henge seg opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2015 EGR-ventilen sitter etter spjeldet som det er feilkode på (intake manifold flap), også kalt anti shudder valve. MrTiger. Slett feilkoder og ta en ny diagnose - etter å ha startet motoren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTiger Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2015 Takker for svar folkens. Slettet feilkodene i går og får se om de har kommet tilbake i kveld. Kommer med tilbakemelding senere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTiger Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2015 Bilen har ikke stoppet noe mer siden igår. Tok en ny diagnose nå, og feilmeldingene har ikke kommet tilbake. Hoghead reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg