alxtman Skrevet Januar 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2015 Bilen har stått i ro mange dager nå, og får ikke startet den. Hører at starteren går rundt, men den går veldig treigt. Når jeg holder nøkkelen i startposisjon så sviver starteren rundt saaakte saakte i små intervaler. Starteren er nylig byttet til info. Det piper også 3 ganger når jeg vrir nøkkelen til hakket før start og etter jeg slipper nøkkelen i forsøk på å starte. Kan det være batteriet som er for dårlig? Har ladet det fullt inatt, men det har vært utladet 4 ganger før i vinter. Eller kan det være væske i motoren/rør som har frosset? (bensin, olje, frostvæske) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2015 Dra frem startkabler og prøv å start bilen da. Starter bilen med ekstra hjelp så vet du hva problemet er. Og det kan tyde på at det er svakt batteri. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alxtman Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Har ikke tilgang på starthjelp nå.. men prøvde å lade batteriet fullt opp igjen.. lada det ett døgn, og det høres ut som om det koker inni batteriet når det står til lading. Kobla det til bilen, og hører en svar frese/suselyd fra batteriet.. det er gåent regner jeg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Bare å bytte batteri så løser seg dette seg nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg