turbo affen Skrevet Desember 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2014 Hei jeg lurer på om noen har samme problemet med vifta på varmeapparat på volvo v40 når jeg skall sette den på så funker den ikke men plutslig så virker den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2014 Kan være utslitte børster i viftemotoren, så når du for eksempel kjører over ei dump i vegen, så starter den igjen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik1987 Skrevet Januar 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2015 Har hatt det samme problemet på min v40. Dro til volvo og hørte med de, de skjekket motstander og kunkluderte med at hele vifta måtte byttes. Jeg hadde mine tvil og på en harryhandel til grensen dro jeg innom volvo i strømstad. Dem skjekka og det var et vanlig problem på v 40 at ledningen bak bryter er løs eller må byttes. Tror det var rundt 400-500 kr de skulle ha for jobben. Ny vifte på volvo med jobb var på 3500. Vifta fugerer helt fint nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg