ErlendT Skrevet Desember 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2014 Har kjøpt meg en svart 07 V70 D5, og som topic sier trenger jeg litt tips til felger som kler bilen. Er jo et hav av felger der ute så fyr løs med bilder og tips her er bilde av bilen med vinterfelger som fulgte med. 16toms mener jeg.. Siter Don't Just Turn Heads, Create Whiplash !! - 2007 Volvo V70 D5 - 2006 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2014 Er jo et hav av felger der ute så fyr løs med bilder og tips Er jo også er hav av meninger. Beste er vel om du finner felger du liker? Bilder kan du evt finne på Google bilder Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendT Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2014 Det er nettopp det det er, et hav av meninger. så hvis jeg hadde fått inn litt lenker og bilder av hva andre syns kler disse bilene så kanskje jeg finner ut at jeg er enig med noen ;-) Har googlet men var ikke veldig fornøyd med resultatet. Har aldri hatt volvo før, har hatt alt annet og jeg vet hva som passer de merkene jeg har hatt. :-) Siter Don't Just Turn Heads, Create Whiplash !! - 2007 Volvo V70 D5 - 2006 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Volvo R felger, de er de fineste til Volvo. har de selv:) de får man ifra 6.5 til 8.5 tom breie og det meste av alle mulig dekk er tilgjengelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendT Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 har sett litt på de ja :) Siter Don't Just Turn Heads, Create Whiplash !! - 2007 Volvo V70 D5 - 2006 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Volvo R felger i 8,5x19 i fargen gun metal gray. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg