SigZagg Skrevet Desember 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2014 Hva er forskjellen på vanelig a4 b5 sedan og a4 b5 limousine sedan? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet Desember 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2014 Ingenting ? Står Limousine i vognkorte på min sedan og den er heilt vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2014 Limousine er sedan og avant er stasjonsvogna. Vanlig sedan er en limousine selv om det ikke står det Den er ikke noe lengre selv om det står limousine. Men jeg har lest at i Japan har dem Audi A4L (om jeg husker riktig) som faktisk er lengre mellom hjula. Men tror ikke B5 har A4L. Er nok bare de nyere Audiene B7-B8 -> Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2014 Audi bruker ikke Sedan og Stasjonsvogn i sine navn, de bruker Limousine og Avant. Ergo, Sedan kalles Limousine og Stasjonsvogn kalles Avant. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigZagg Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2014 Ok takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg