Behrns 10 Rapporter innlegg Skrevet November 21, 2014 Er det noen der ute som har en antenne til Celica t20 1996 mod? Det er ingen hoggeri som gidder ta den av på bilene de har. Så lurer jeg på hvor temp. føleren til vanntemp. som reg tomgangen ved kaldstart sitter? Ligger på 3-400 omdr når motoren er kald men kommer opp i 8-900 når motoren blir varm. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
opel astra 19 Rapporter innlegg Skrevet November 21, 2014 Det kan hende jeg har en antenne skal se om jeg fortsatt har, du kan få beskjed på mandag om jeg har den? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Behrns 10 Rapporter innlegg Skrevet November 21, 2014 Det hadde vært supert. bjbehrns@bbnett.no Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
opel astra 19 Rapporter innlegg Skrevet November 25, 2014 da har jeg sett på den jeg har og det er bare tapen på antenna jeg har som er skrudd ned i karosseriet stanga er borte da? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider