Gå til innhold

Variasjoner i oppgitt innpress ...

Ranger emnet


Gizmodude

Anbefalte innlegg

I følge vognkortet til min Chrysler Stratus (99 mod) skal ET være på 50, men de fleste felg leverandører jeg har sett på oppgir mellom 38 og 42, noen få oppgir 50, boltsirkel.no sier 40, det samme oppgies på en del amerikanske sider for Dodge Stratus.

 

Kan det være feil oppføring i vognkort eller er det bare å slavisk følge vognkortet?

 

Forvirret.no :-)

-------------------------------

Chrysler Stratus 2.5 V6

-------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goddagen! Er det noen som vet størrelsen på navet til en Avensis 2003 modell, diesel? Sjekket på boltsirkel.no og som jeg har forstått er navet på bensin bilene 54,1 mm, men diesel utgaven skulle ha et annet mål? Har kjøpt et sett brukte Toyota felger som ifølge selgeren skal ha stått på en Carina Stv som har mål 54,1. De vil ikke på. Har ikke skyvelær men målte navet på min bil og forsøkte å måle felgen og det virker som det er minimal forskjell, så jeg prøvde å dra over med stålbørste og kommer like langt. Er det noen som kan opplyse meg så takker og bukker jeg!!

smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gamle bilen min (A6) sto det ikke oppført innpress i vognkortet. Det feltet var tomt. 

Hva skal man forholde seg til da? Med tanke på det som blir beskrevet i innlegg #1  smile.gif

Hmm.. Det må da være det som står oppført i typegodkjenning.

SVV ville nok krevd papirer fra importør hvis du skulle havnet i en situasjon hvor innpresset var aktuelt :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår