corsaduden Skrevet November 21, 2014 Rapporter Share Skrevet November 21, 2014 Har sett at en del rånere har ettermontert stabstag i motorrommet og i bagasjerommet. Ser "tøft" ut, og gjør at chassi krenger mindre, så vidt jeg skjønner. Men bør man ikke bytte stagene under bilen og, med det samme man holder på? Sabla dyrt å bytte under bilen, btw.. 4K for to stenger og noen mutrer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 21, 2014 Rapporter Share Skrevet November 21, 2014 Ja, det er dyrt ja. Derfor rånerne kun monterer den på toppen og heller bruker resten av de 3 tusen på wunderbaum. Men jeg har lest et sted at det er den under bilen som hjelper til mest. Så får du byttet ut den + montert en på toppen av tårnet så får du en bil som krenger mindre. Jeg satte på powerflex foringer på den under bilen på min gamle A6. Merket faktisk forskjell. Om det var pga den som satt det var slitt eller at powerflex foringa var så bra vet jeg jo ikke. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet November 21, 2014 Rapporter Share Skrevet November 21, 2014 spørs jo kva du skal bruke bilen til, brukte ein golf mk1 på rudskogen og vi hadde kun stabstag bake inni. Syns den var stiv nok da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet November 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2014 Mye pes å bytte foringer, eller?Var planen å bruke den til drifting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg