Gå til innhold

Grill til golf 1 ø

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann

Har spurt om dette noen ganger før, men prøver igjen: Er det noen som har en emblemfri grill til golf 1 liggende??

Det koster så j**lig mye nytt for meg som ikke har tett med cash! Norsk bildelsenter skulle ha 1800!! ran..

;)

- '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt
- '92 BMW 318is. Solgt
- '06 VW Golf GT 1,4 TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei henrik.. fått tak i grill enda??

jeg bestilte fra powerzone og den har kommet fra tyskland. skal ringe dem igjen i morgen og sjekke om klarglass lyktene mine har kommet. ba dem vente med å sende så slapp jeg dobbel frakt.

lykter og grill koster meg overkant av 1800kr.. og det har ikke tatt fullt 3 uker enda..

vært ett forsøk..

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å kjøpe på norsk bildelsenter, men jeg droppa det i siste øyeblikk! Har faktisk bestillt fra powerzone jeg også, sparte 800 kr.. Har tenkt å bestille klarglass lykter også, etterhvert som jeg får litt mer cash! trenger en grillist også forresten..

Bestillte på fredag, de sa det skulle ta ca tre uker!

- '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt
- '92 BMW 318is. Solgt
- '06 VW Golf GT 1,4 TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pm boxen din er full..

jeg kjøpte klarglass av powerzone, de ligger bare ikke på weben dems. har ikke fått tingene enda, men alt virker som er i rute. har handlet av dem før og er meget fornøyd.

skal ta nye bilder så fort ting er på plass.

total prsi havnet på 1850,- fikk 10-15% rabatt fordi jeg er medlem i Oslo ungdommens motorklubb.. skader aldri å spørre om sånt. får som værst bare nei!

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider