Eriki Skrevet November 11, 2014 Rapporter Share Skrevet November 11, 2014 Hei, Er på vei til å bytte av MAP sensor fra 250Kpa til 300Kpa men da jeg åpnet Motronic ECU'en så har jo ikke den orginale Map sensoren noen "fargekode" den har bare 3 pinner som går rett ned i kortet, mens min nye sensor har 3 farger. Rød som er +5V, Blå som er Jord og Blå som er "Out" Noen her inne som vet hvilken farge jeg skal lodde hvor? Eller som vet hvor jeg kan få tak i en oversikt over hvilken pinner som gjør hva? Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 13, 2014 Rapporter Share Skrevet November 13, 2014 Det første du kan gjøre er å måle hvilken pinne som en jord. Kontinuitetstest. Må sikkert plugge i ECU`n og måle hvilken som er +5V. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriki Skrevet November 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2014 Fant et bilde av en som hadde koblet samme sensor så da hermet jeg etter det han hadde gjort :) Men takk, da vet jeg det til senere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg