durandurannorway Skrevet November 9, 2014 Rapporter Share Skrevet November 9, 2014 Hei Har fått mangel lapp på en slitt bærekule og drivaksel på den ene siden. Noen som vet hvor jeg kjøper dette billigst? ..og får man kjøpt løs bærekule til denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 9, 2014 Rapporter Share Skrevet November 9, 2014 Husk beskrivende trådtittel ;) Dette får du vel kjøpt hvor som helst, som Bilxtra, Mekonomen, Hellanor, MECA osv. De fleste har nettsider der du legger inn skiltnummeret ditt og deler til din bil kommer opp. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durannorway Skrevet November 9, 2014 Rapporter Share Skrevet November 9, 2014 Takker. Har lett etter bærekule, men ser nå at de har den på meca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet November 9, 2014 Rapporter Share Skrevet November 9, 2014 Billigste og helt fine drivaksler finner du her rask forsendele har de også, pris på 400kr + frakt er ikke ille. http://stores.ebay.co.uk/J-R-CV-JOINTS-DRIVESHAFTS/PEUGEOT-/_i.html?LH_TitleDesc=1&rt=nc&_nkw=peugeot%20206&_fcid=154&_fsub=710318011&_localstpos=&_sasi=1&_sid=402113711&_stpos=&_trksid=p4634.c0.m14.l1581&gbr=1&_pgn=3 Selve bærekula er ikke bare å bytte da denne ikke er skrudd i bærearmen, letter og nesten billigere å kjøpe ny arm med friske foringer også 260kr inkl frakt står det for armen... http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot206SW-2002-1-4TD-FRONT-LOWER-WISHBONE-TRACK-CONTROL-ARM-LH-SIDE-/121036411447?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c2e551237 Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durannorway Skrevet November 10, 2014 Rapporter Share Skrevet November 10, 2014 Supet, 306GTI-6 var akkurat et slik tips jeg ønsket!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet November 10, 2014 Rapporter Share Skrevet November 10, 2014 De selger selvsagt drivaksler til flere modeller og motor alt enn den jeg linket til;) handlet selv der og kommer til å fortsette med det i mange år fremover. Bare å hyle ut om det er noe mer jeg kan hjelpe med. durannorway reagerte på dette 1 Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durannorway Skrevet Desember 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2014 Hei igjen. Har endelig fått byttet bærearm og drivaksel på denne bilen. Dessverre har jeg kjøpt feil drivaksel. Drivaksel skulle hatt abs, og jeg har kjøpt uten... Regner med at dette ikke blir eu-godkjent da abs lampe lyser... Ser på ebay at de selger "abs ringer" til drivaksler. Noen som vet om dette vil virke? Altså - har jeg da abs igjen, og lampe slukker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg