Rune77 Skrevet November 3, 2014 Rapporter Share Skrevet November 3, 2014 Dukker stadig opp spørsmål med min A6 2,4 Gjelder temp. måleren. Kjører jeg vanlig landevei så får jeg den ikke noe særlig over 60-70 grader. Jeg har greit med varme fra varmeapparatet. (men ikke supergodt) kommer jeg til kø, bratt bakke, eller stopper bilen og lar den gå på tomgang, så går den raskt opp til 90 grader. Og jeg føler det gir bedre varme i varmeapparatet. Mistenker at det kan være termostat, men tenkte å sjekke om noen hadde opplevd det samme og visste litt bedre? Om det er termostat, stemmer det at dette er en veldig jobb å skifte? (Ned med radiator osv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 3, 2014 Rapporter Share Skrevet November 3, 2014 Din beskrivelse er typisk symptom på defekt termostat. Det er litt jobb å skifte denne da registerreim må av for tilkomst, Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet November 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2014 Frykter det er litt jobb ja. noen som vet ca pris på å bytte på verksted? Vannpumpe og registrere reim er bytta for litt siden så blir bare termostat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg