Gå til innhold

Fartsovertredelser i utlandet

Ranger emnet


awt

Anbefalte innlegg

I utkanten av NICE i frankrike, Byen der hovedfengselet ligger. Der er det mer viktig å ha på seg Sikkerhetsbelte enn å ikke kjøre i fylla. Så lenge du klarer å se på politimannen si navn og hvor du bor.. så er det helt ok.

 

Snakka med noen folk der nede. dette er 3 år siden.. men hvertfall DA, så var høyeste hastighet målt på laser og tatt for det en rød ferrari i 320 km/t på vei inn mot NICE.

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet på en fortausrestaurant i den dyre delen av Nice og drukket iskald pils (til 150,- for halvliteren), og det er ganske andre tilstander der nede. (Jeg hadde egentlig ikke "råd" - men det er en opplevelse som jeg bare måtte få med meg)

Artig å se på bilene som stod langs gata også. Like utenfor der jeg satt, stod en nydelig spiller ny rød Honda NSX. Foran den var det en luke til neste bil - en 911, og da kom det en nyyyyyyyyyyyydelig (etter 6. halvliteren) dame i en Jeep Grand Cherokee og skulle på død og liv parkere der. Det var bare at luka var litt for lita - og den ble effektivt gjort ca 10 cm større ved at Jeepen var større og sterkere enn Honda'en. !!!!

Jeg fleipet med at den ene knappen i blusen hennes kostet mer enn hele garderoben min - for i dette strøket - der de prominente frekventerte var det ganske forskjellig fra det som jeg var vant med.

 

Enda værre er det i Hellas eller feks i Iran eller i Pakistan for den saks skyld.

Der er trafikkreglene "veiledende" mens i Norge er de "absolutte"

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Jeg har sittet på en fortausrestaurant i den dyre delen av Nice og drukket iskald pils (til 150,- for halvliteren), og det er ganske andre tilstander der nede. (Jeg hadde egentlig ikke "råd" - men det er en opplevelse som jeg bare måtte få med meg)

Jah, kjenner de prisene der. Når vi ferierte i Italia i sommer tok vi en svipptur til Monaco og satt oss ned på Cafe de Paris. Vi bestilte to caffe latte og 3 banansplit. Regning: 460NOK :-O Det var ca 260,- mer enn vi trodde det skulle koste.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår