LudaC Skrevet Oktober 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Selger nå min opel astra 98 mod 1.4 16v for har ikke tid til å gjøre den ferdig. Bilen har bare gått litt over 155.000 km. Det som er gjort med bilen er skjermbreddere fra bmw e34 tror jeg det var også custom lagd front leppe fra nederste delen på bmw e46 tror jeg. :p Bakrutesenker, emblemfri grill, gul lyktefolie på frontlykter. sota baklykter, fjerna lister, 2.5 " bakpotte, droppa bakfanger noen cm ned. Bilen er eu godkjent til 2016, Eneste feilen jeg veit er at må bytte endeledd høyre side foran. Bilen står i oppland. høystbydene over 10.000 ,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LudaC Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2014 skal prøve å legge ut bilde i morgen, pc`n klikker litt å får ikke lasta opp bilde nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Husk prefiks foran alle tråder på kjøp&salg ;) Regler for kjøp og salg. LES DETTE FØR DERE POSTER! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LudaC Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2014 glemte vist det :p takk for at forandra på det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg