sleggefett Skrevet Oktober 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Fikk noen feilmeldinger på min audi a4 tdi.2002 Abs, esp og glødelampe samtidig.. hva kan dette skyldes? mistet også motorkraft.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Det betyr at du må få utført en diagnose og lese ut feilminnet for å se hva det er som forårsaker feilene :)Du mistet motorkraft pga. nødmodus, blinkende eller lysende glødelampe under kjøring betyr "motorfeil". Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleggefett Skrevet November 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2014 OK.. Esp lampe lyser å glødelampen blinker! Og når dette tenner så går turtallet opp til 1100 omdreininger og når jeg trykker på gassen så skjer det ingenting. Men når jeg starter bilen går Den helt fint fram til jeg rører gassen.. Da tennes ESP først. så kommer blinkende glødelampe.. Ikke godt å si hva det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg