oddape Skrevet Oktober 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Har søkt og søkt rundt på nettet for å finne ut hvordan jeg får koplet til automatisk kjørelys. Har bare funnet ut hvordan man gjør det på golf 4 og audi,,,men det er ikke det samme på mk3. Har fått til å kople opp lysa foran med TfL koplinga bak på bryteren, men ikke hvordan jeg får kopla opp baklysa,,på de trådene jeg har lest så står det om en pin som heter B, som skal koples med 58L og 58R, men B finnes ikke bak på bryteren min? Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Tror du må ha en "nordisk" lysbryter, ellers så kan du vel ordne det med et rele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddape Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Ja ok, var det jeg mistenkte, at det var noe der ,,,takk for tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddape Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2014 ok, da har jeg fått fiksa det :) auto kjørelys foran og bak, og i instrumentpanelet, og ikke mer at lysa slår seg på når man trykker på blinklyshendelen...Alt 100 %,,,og det var enkelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg