Arff Skrevet Oktober 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Jeg har en ulyd fra venstre side bak i bilen (stasjonsvogn). Det er en slags klakkelyd som kommer når jeg kjører over visse typer humpler (hull i veien, kanter etc.), og høres ut som "metall mot metall". Lyden høres godt inni bilen, så jeg vil gjerne ha den vekk! Har tatt ut alt som finnes av løse deler i bagasjerommet (jekk, reservehjul, varseltrekant etc.). Jeg trodde det var reservehjulet som var dårlig festet, men det er det altså ikke. Virker dessuten som om lyden kommer fra venstre side (hjulet ligger mer midt på). Hører den meget godt når jeg sitter i venstre baksete. Hva kan dette være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Sjekk innfestning til støtdemper, samt selve demperen. Er meget fort å skifte dempere om de er defekte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arff Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Takk! Får vel skaffe meg noen sånne fjærklemmer og kjøre på =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg