Quattro73 Skrevet November 7, 2014 Rapporter Share Skrevet November 7, 2014 Hvordan måler du hallgiveren og hva måler du med? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomlibom Skrevet November 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2014 Bruker led målelampe jeg kjøpte pp biltema. Måler mellom midterste ledning på hallgiver og pluss på batteriet. Og ser om det blinker ved start. Som oppgitt her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 7, 2014 Rapporter Share Skrevet November 7, 2014 Som jeg skrev tidligere, LED er polaritetsavhengige, lyser kun om pluss er på anode og minus på katode, Vet ikke om din prøvelampe fungerer begge veier eller har to dioder, men sjekk dette. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomlibom Skrevet November 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2014 Prøvelampa har 2dioder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomlibom Skrevet November 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2014 Så ut ifra hva jeg skjønner av spesifikasjonene til den så skal den fungere begge veier. Så hvis den stemmer. Så er jo det store spørsmålet hva kan gjøre at hallgiveren tar kvelden.. er jo garanti på fordeleren, men hjelper lite å drive å bytte hvis det er en feil ett annet sted som ødelegger den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg