golf-mk2 Skrevet Oktober 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Tenkte eg skulle snu golf 2 en min oppned for og få vekk gammel tektyl og drit og sveise litt. Så lurte eg på om nokon har nokre bilder eller tips til å lage ein "snurrer"2 motorstativ fra biltema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-mk2 Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Ingen som har nåken tips?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Løftesøyle er nok den beste (og sikreste) løsningen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-mk2 Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Har ikkje så go høyde i garasjen. Så ville ikkje fått bilen høgt nok til at de blir bra arbeidshøyde. Så va derfor eg tenkte de ville være genialt med et stativ eg kunne snurre bilen med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg