Imsdal96 Skrevet September 23, 2014 Rapporter Share Skrevet September 23, 2014 Da har jeg fått gjort litt på bilen min og lurte på hva dere synes. Det som har blitt gjort: Byttet bremser- skiver og klosser foran til EBC Fått på plass RS4 grill S4 fronten er på Cupra R leppe Xenon 43000k 55w i fjernlysa S4 bakfanger er også på, men har ikke bilder Turbotrykksmåler fra BSR Front montert intercooler! Forge 007 resirk ventil US blinkers Nye skilter Har nettopp plasti dippa dekslene til tåkelysa, så de vil bli mest sannsynlig satt på imorgen! Skal også bestille tåkelys til bilen imorgen. Kom gjerne med kritikk! Referer litt til http://www.bilforumet.no/topic/299232-audi-a4-18ts-lite-prosjekt/ Bilen før Bilen nå Siter Førstebilen: Audi A4 1999 1.8 B5Andrebilen: Audi A4 1998 1.8ts B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet September 23, 2014 Rapporter Share Skrevet September 23, 2014 Få på facelift lykter ! ser so masse bedre ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 23, 2014 Rapporter Share Skrevet September 23, 2014 + senkesett :) (Men det er vel planen?) Ikke sleng den ned og gjør den slapp (for lav) Finn en fin frisk høyde. Gjør som meg f.eks. Sett skoen mellom hjulet og skjermen Sitter ikke skoen fast har du for høy bil. Får du ikke plass til skoen har du for lav bil ;) Sitter skoen fast sånn som på bilde har du en frisk høyde :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imsdal96 Skrevet September 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Få på facelift lykter ! ser so masse bedre ut Skal få det på, men har ikke riktig tenkt helt riktig enda! :o + senkesett (Men det er vel planen?) Ikke sleng den ned og gjør den slapp (for lav) Finn en fin frisk høyde. Gjør som meg f.eks. Sett skoen mellom hjulet og skjermen Sitter ikke skoen fast har du for høy bil. Får du ikke plass til skoen har du for lav bil Sitter skoen fast sånn som på bilde har du en frisk høyde Tenker senkesett skal på etter vintern, får se hva jeg gjør videre :) Og mange takk for tipset! :D Siter Førstebilen: Audi A4 1999 1.8 B5Andrebilen: Audi A4 1998 1.8ts B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg