Whisplash Skrevet September 19, 2014 Rapporter Share Skrevet September 19, 2014 Hei! Har funnet en bil jeg kunne tenkt å kjøpe, men som kan bli litt dyr å forsikre på meg. Har da tenkt å forsikre den på pappa, men problemet er at pappa er i Polen og ikke kommer hjem før om en uke, og er redd den blir solgt før da. Regner med at jeg ikke kan kjøpe den i hans navn, men noen som vet om det på et vis er mulig å få ordnet dette slik at jeg kan få hentet denne nå, og satt den i hans navn når han kommer hjem? På forhånd takk! - Robin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 19, 2014 Rapporter Share Skrevet September 19, 2014 Bare snakke med selger det, å gi kan noen kroner kontant med en gang, å si at du ikke har mulighet til å hente den før om en uke.Det er sikkert ikke noe problem. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 19, 2014 Rapporter Share Skrevet September 19, 2014 Du kan registrere og forsikre den på deg nå, og omregistrere den innen 2 måneder (tror jeg det var) til din far når han kommer hjem, så blir det gratis å omregistrere til han. Da må du også flytte forsikringa selvfølgelig. Blir ikke dyrt med forsikring for de få dagene der skulle jeg tro. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg