marve Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 har 4 stk felger i 16*7,5 for salg. kan evt selges med nesten nye sommer dekk i 215*45/16 pris : bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 *B*I*L*D*E* hjelper veldig mye.. mye lettere og by da gitt :D Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marve Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 har desverr ikke så lett tilgang på idgital kamera, men skal se hva jeg får til. finnes forresten i oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 5eiket eller??? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marve Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 ja de er 5-eiket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 med eller uten kant..?? har du noen navn på¨dem..?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marve Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 det er ikke kant. mener det er en ARTEC felg, uten at jeg husker det helt sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 hmmm artec hadde mye fint de.. bare vente på bilde jeg da.. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marve Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 har problemer med å få lagt ut bilde. men pm meg mail adressen din så kan jeg sende bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 hei. kan du sende meg bilder? h_hauso@yahoo.no mvh helge Originally posted by marve har problemer med å få lagt ut bilde. men pm meg mail adressen din så kan jeg sende bilde. Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 japp.. send meg bilder også henriko@globelan.net gjerne sammen med en prisantydning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 kan maile meg bildet også.. .kenneth.joleid@johnet.no Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBATMAN Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Hva skal du ha får felgene....? Siter Audi A4 1.8 Turbo Honda Accord 2.0 EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 hei kan du sende meg bilde og prisantydning. mortensiljedal@hotmail.com Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 bilde og pris til Perel-import@perel-import.com. haster! Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg