Sverre E Olsen Skrevet September 15, 2014 Rapporter Share Skrevet September 15, 2014 Hei, har en 2006 modell 2.0 tdci ghia. Har tenkt litt på den diselvarmeren som alltid er vanskelig om vinteren å lurte på om det er noen mulighet for å overstyre denne? Så eg kan ha den i gang litt oftere året rundt, sånn den får kjørt seg litt av og til. Noen som vett om noe tempratursensor eller lignende så eg kan koble inn en bryter? Eller kansje noen lettere måte å gjer det på?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 15, 2014 Rapporter Share Skrevet September 15, 2014 Ta vekk grillen og nede på venstre side sitter det en temp. sensor. Lag en jumper her, da skal varmeren starte uansett. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2014 Tusen takk, då skall eg prøve det:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 15, 2014 Rapporter Share Skrevet September 15, 2014 Hvis du vil ha en bryter, slik at du kan forhindre at varmeren starter på korte turer i vinterhalvåret, kobler du bryteren på kretsen til tempsensoren :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2014 Problemet mitt er att i her eg kjører aå er det alltid på grensa til den slår seg på, så den går på røyklegger alt, og da får den så vitt kjørt seg før den slår seg av igjen, så tenkte eg ville ha muligheten til å brenne av den en gang i blandt:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 15, 2014 Rapporter Share Skrevet September 15, 2014 Slik å forstå, da gjør du som nevnt tidligere, jump temp sensoren, og den vil starte selv i 30+ grader :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg