Blanklaks Skrevet September 7, 2014 Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Hei!Har fått problemer med at disse to lampene har begynt å lyse samtidig som det piper tre ganger . Tenkte først at det var ABS sentralen som var gått dukken men er ikke så sikker lenger. Det kan gå flere dager mellom hver gang det dukker opp, kan kjøre 50-100 mil uten at det skjer noe. Mens andre dager kan det være nesten konstant. Noen ganger dukker det plutselig opp under kjøring mens andre ganger starter det opp så fort jeg starter bilen. Burde det ikke være konstant hvis det var ABS sentralen som er gått dukken. Skal ha bilen på EU kontroll om noen dager så jeg skulle absolutt ha funnet ut av det før den tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 7, 2014 Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Ta en rask diagnose. Da får du nok vite hva som er galt. Og om det er ABS sensor feil så får du vite hvilket hjul som tuller Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Har prøvd med Vag Com, får bare beskjed om at jeg ikke får kontakt med enheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 7, 2014 Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Om du ikke får kontakt, så er det sansynligvis deffekt enhet. Pleier og være sånn at abs-en virker når bilen er kald, men når det blir varmt i motorrommet så kutter den. Et tegn på dårlige loddinger i abs-enheten, disse utvider seg når det blir varmt og dermed blir det ikke kontakt lenger. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Ser ikke ut til at temp har noe å si her på når det varsler og ikke, men mulig det er sentralen som er gåen fordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg