Sverre E Olsen Skrevet September 6, 2014 Rapporter Share Skrevet September 6, 2014 Har kjøpt litt dyrere led lys fra Kina til nærlysa mine, når eg får dem kan eg si hvordan det ble?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 6, 2014 Rapporter Share Skrevet September 6, 2014 Du blir nok skuffa :) alfafa og Jesper1201 reagerte på dette 2 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2014 Ja gjerne!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 6, 2014 Rapporter Share Skrevet September 6, 2014 Tkarlsen, vett nå ikke før en har prøvd. Kjøpte til motorsykkelen med omformer osv og ble positivt overasket! Lyser noe extremt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 7, 2014 Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Tkarlsen, vett nå ikke før en har prøvd. Kjøpte til motorsykkelen med omformer osv og ble positivt overasket! Lyser noe extremt! LED pærer har ikke omformer. Fulgte det med omformer(ballast) er det Xenon du har fått taki. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 7, 2014 Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Finnes faktisk LED pærer med "ballast" :) F.eks dette: Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 7, 2014 Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 I rest my case :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg