Jens-Kristian Granberg Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Jeg lurte på om det er noen som vet hvilke xenon kit jeg skal ha på min ford mondeo 2004 mod, 10000K, 55w, skal jeg ha men H4 eller H7 noen som vet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Jeg vet ikke hvilke pære du skal ha, men siden du skriver 55W. Er det fjernlysene du skal ha xenon kittet i? Har du noen gang prøvd så høy kelvin som 10.000k? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Samma her, 10000k!? 6000 er mer en nokk! Og rekner med det er fjærnlys? Eg har både på fjærnlys å grøftelyså:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Ja, 6000K er mer en nok. 4300K om du vil ha mer "normalt" lys. Jeg prøvde 8000K på golfen jeg hadde. Dårlig lys, veldig blått. Tok av settet etter få dager Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 ok, så det lønner seg med 6000K. Hvor bør jeg kjøpe xenon kittet?, takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Hvor bør jeg kjøpe xenon kitet?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Det som lønner seg er å kjøpe den type pære som lykta skal ha :) Men 6000K er den typiske xenon hvite fargen. 4300K er mer halogen farge. (10000K er veldig blått) Xtremecar.no selger veldig gode xenon kit. De har riktige digitale AC ballastere. Jeg har kjøpt mine der og er veldig fornøyd. Rask oppstart og stabilt lys. Og de koster bare 500kr +/- Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Her er bilde, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Tusen takk, Vet du hvor du får tak i bakpotter til ford mondeo ?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 men holder 35w? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Til fjærnlys ville eg hatt 55w, på bilde eg posta er det 35w i grøfteløktene og 55w i fjærn, vanskeligt å se på bilde men:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 jeg gikk inn på extremecar.no der har de bare 35 w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 xtremecar.no mener jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Det holder i massevis med 35w både i nær og fjern, men vil du ha helt sinnsyke lys så kan du sette 55w i fjern. Men siden du har reflektor lykter bør du holde deg langt unna xenon i nærlysa. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2014 ok, da kjøper jeg xenon lys i fjernlysa. Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg