Jens-Kristian Granberg Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Jeg lurer på om noen vet hvor man kan få tak i bakpotte til ford mondeo 2004 mod. Jeg vil ha noe som bråker, men ikke veldig dyrt. Har turbodiesel 2.0L, TDCI. Så håper på raske tilbake meldinger.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 BWY type ikke MK3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Du har diesel jo :) Bråker ikke den nok fra før? :D Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 nei, det som er problemet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 BWY type ikke MK3 Hva mener du med dette? 2004/BWY er nettopp Mk.3 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Han her har skifta litt mer en barre bakpota, men bedre å gjør det skikeligt så får du ikke problemer ved eukontroll http://www.bilforumet.no/topic/288736-min-05-ford-mondeo-mk3-20-tdci-ghia/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Jeg skal ha 3 t endestuss noen som vet hvor jeg kan få tak idet.?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 7, 2014 Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Sjekk på xtremecar.no De jeg fant hadde 90mm endestuss, som er 3.5T om jeg regnet riktig Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Syntes det er så dyrt får en endestuss, må være noe som er billigere . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 7, 2014 Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 De er modell tilpasset, trodde det var det du ønsket. Er det bare en universal potte du ønsker da? Da er det jo bare å dra til torshovbil. Selger jo sånne universale eksospotter der Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet September 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Universal 3 t endestuss, ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 7, 2014 Rapporter Share Skrevet September 7, 2014 Beklager å kanskje virke litt spydig nå, men hvis du skal lage "rånebil" er en Mondeo Mk.3 med dieselmotor i feil ende av skalaen :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 8, 2014 Rapporter Share Skrevet September 8, 2014 Enig med Jesper selv om eg kjøpte meg mondeo 06 modell som 19 åring(skiftet til mondeo pga vi fikk vår første unge), det er og forblir en familiebil:-) Så noe voldsomt dur i en Disel er vell ikke å ettertraktet, og skall du ha det må du helst legge litt penger i det:-) Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg