Passat R-line 10 Skrevet September 3, 2014 Rapporter Share Skrevet September 3, 2014 Hei. Har en Vw passat r-line 2010 mod 170 hk 4 motion.Spørsmålet mitt er vell om flere har opplevelse med at lakken eller klarlakken flasser av på bilen (rundt tåkelykter, hjulskjermer mm.)Har vært i kontakt med 2 personer som jeg ikke kjenner, som har samme type og årsmodell. Disse personene har samme problemet.Jeg har kun vasket bilen for hånd og er veldig nøye med tanke på avstand fra dyse til høytrykkspyler og bilen.Er dette noe jeg kan gå videre med til evt møller? Kjøpte bilen for 1 år siden og tenker meg det tok kun 2 mnd før den flasset av på bakrehjulskjerm, store flak ca 15-20 cm i høyden og 5 cm i bredde. Takk for svar.kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 3, 2014 Rapporter Share Skrevet September 3, 2014 Ta det til møller, di er som oftest veldi flinke til og ordne opp i sånne saker, da eg rekkner med det blir behandlet på samme måte som alle rustproblemene som oppstår på desse bilene. Lykke til å fortell hva svar du får! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat R-line 10 Skrevet September 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2014 Skal ta meg en telefon, så skal jeg fortelle hva jeg får til svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhusum Skrevet September 12, 2014 Rapporter Share Skrevet September 12, 2014 Dette må du ta med møller så fort som mulig. Jeg har selv hatt en Passat 2007 modell på rustgjennomgang. Det var også flere tilfeller med flassing på denne bilen. Svaret fra møller var: "Lakkgaranti på 3 år. Siden bilen er over 5 år så gjelder ikke generell reklamasjon eller garantien på lakk." Så... Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg