Rune77 Skrevet August 28, 2014 Rapporter Share Skrevet August 28, 2014 Skal bytte bremser på min A6 98 mod. Men inntil dette er gjort, er det mulig å deaktivere den alarmen/pipelyden som kommer når jeg bremser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2014 Rapporter Share Skrevet August 28, 2014 Du kan forbikople det ved å laske kontaktpunktene i pluggen(e) til det hjulet der bremseklossene er nedslitt. Dette krever at hjulet må av for tilkomst, og jobben tar ca halve tiden av å bytte klossene ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 28, 2014 Rapporter Share Skrevet August 28, 2014 Mye bedre å bytte klossene da. Tar jo som sagt nesten like lang tid :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet August 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2014 Mye bedre å bytte klossene da. Tar jo som sagt nesten like lang tid Ser også for meg at det er bedre å bytte bremsene. Men ang. den alarmen/pipelyden. Denne kommer jo innenfra. Jeg har den også på feks når tanken begynner å bli tom. Kan man få bort selve alarmlyden? (uten å tømme cola i den) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 29, 2014 Rapporter Share Skrevet August 29, 2014 Den er vel loddet på kretskortet i instrumentpanelet. Bytt bremseklosser og vær glad for påminnelse når tanken er nær tom ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet September 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2014 Fikk bytta klosser og skiver foran, men viser fremdeles alarm for bremser. Sitter det også alarm på bakbremsene? Skal bytte disse også, men blir ikke før om et par uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg