Audi Tertitt Skrevet August 25, 2014 Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 Trenger hjelp, Temperatur måler for vann virker ikke på Audi A6. 2.4L C5. Noen som kan fortelle meg hvor måler sitter? og eventuelt hva som kan være feilen, foruten at måleren er ødelagt. Noen måte og måle måleren på? bruk av volt meter ?( som jeg ikke skjønner meg på, men sikket går an og få hjelp til) Olje måler virker, og tok meg noen dager før jeg skjønte hva den andre (vannmåleren) var til. Er det noen sikring som kan være gått? ( Har sjekket sikringer ved døra, andre sikringer?) Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 27, 2014 Rapporter Share Skrevet August 27, 2014 Som svart i din andre tråd, er to stk, en for ECU og en for instrumentpanel. Den til instrument er F76, sitter bak motoren på venstre side. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg