nikkor Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Hei! Jeg har en audi a6 c5 avant gått 211.000km som har en liten klunkelyd over små ujevnheter. Det skjer aldri under vanlig kjøring, det er kun når jeg svinger bilen inn mot innkjørselen hardt til høyre at lyden kommer, og da høres det ut som den kommer fra venstre siden. Er dette noe farlig? Vært sånn i ett år, og det på verkstedet fant ikke noe feil.. Er kun i den svingen jeg hører det, fordi det er en liten overgang i avfallet der jeg svinger til høyre som langer klunkelyden. Hva tror dere? Bare la det være? Er det farlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkor Skrevet August 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Asfalten* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Så lenge ingenting er løst og foringer er bra så er det ikke farlig nei., Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg