Bollibompa Skrevet August 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2014 Tusen takk :) da blir det spenende og høre ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Løste saken seg? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollibompa Skrevet August 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Hei du beklager jeg glemte og svare her igjen. Jada har avtalt møte med Lena på Søndag, og hun sa at dette var ikke noe problem, hun visste akkurat hva som måtte gjøres, så da trur jeg jeg er i gode hender!Super hyggelig dame, og så hjelpsom a gitt! Og igjen tusen takk for hjelpen av deg, da uten deg hadde jeg ikke kommet så langt en gang Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Får da håpe alt ordner seg. Og ja, vi er her for å hjelpe hverandre:) Bollibompa reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg