amazon1967 Skrevet August 14, 2014 Rapporter Share Skrevet August 14, 2014 Noen som vet hvor jeg skal koble ledningene på en passat 3bgi lyktene bak.Har skjema som på bildet men vet ikke hva som er hva i lykten baknår jeg tar den ut, på kontakten som sitter i lykta står det 1-2-3-4-5-6så står det en del bokstaver på selve skinna som er til og ta ut av lykten. På hengerfeste mitt som sto på en 3bg er det mare 6 ledninger ikke 7gul-blå-svart-grønn-brun-rød. Har koblet på strømtjuver fra baklyter nå men ESP lampa begynte og lyse da hva må jeg evt gjøre? Hørte noe om og trekke ledning til sikringsbokse og inn på hva? Ser også at det er tre ledige spor til kabelsko inne i selve skinna på lykta kan det kobles til der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 14, 2014 Rapporter Share Skrevet August 14, 2014 Du må kjøpe et ledningsnett som tilhører bilen. Strømtjuver hører kun hjemme i søpla. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet August 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2014 Hvor på møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 15, 2014 Rapporter Share Skrevet August 15, 2014 Der er det aller dyrest. Meca, mekonomen, bilxtra osv har ledningsnett som er plug'n play. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet August 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2014 Må dette kobles helt fram eller inn på lykta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 15, 2014 Rapporter Share Skrevet August 15, 2014 Er slik at du kobler kontaktene på ledningsnettet i kontakta på lykta. Vet ikke akkurat hvordan det er på bilen din, men noen ganger kan det og hende at du må legge opp egen plussledning. Følger med instruksjon når du kjøper ledningsnett. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet August 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2014 Tok bare av et på hoggern og satte det opp på min der var det ikke noe ledning videre fram, men vet ikke om dette virket heller da. Ser på orginale nett så står det koblings tid på 20 min vet ikke om du rekker strekke ledning helt fram og i lykta på den tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 17, 2014 Rapporter Share Skrevet August 17, 2014 Du trenger ikke og legge opp ledning til lyktene foran da. Du plugger det bare i kontaktene til baklysene. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg