hatch Skrevet August 9, 2014 Rapporter Share Skrevet August 9, 2014 Hei. Har problemer med ryggelysa på min 306stv. Har sjekket sikringer, pære, bryter i girkassa. Alt er ok. Noe formening om hva mer jeg bør sjekke?? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet August 10, 2014 Rapporter Share Skrevet August 10, 2014 strøm til pære ? hva med jording ? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet August 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2014 strøm til pære ? hva med jording ? Det er ikke strøm i pæreholdern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet August 10, 2014 Rapporter Share Skrevet August 10, 2014 så du har strøm til bryteren, men ikke videre til pæreholderen = brudd på ledningen en plass mellom disse. eller kanskje du har et rele for ryggelys? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet August 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2014 Skjønner at det er brudd/dårlig kontakt ett sted, men er det noe spesielt sted jeg bør sjekke? Litt vanskelig å følge ledningene som går i en tykk klase. Er det noen skjøter eller noe sånt noe sted? Noen svake punkter?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet August 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2014 Pleier det å være rele på ryggelys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet Oktober 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Feilen ligger trolig i multi kontakta på fører siden under rammevangen fremme ved radiatoren. Denne kontakta går litt lekk over tid og begynner å irre, da vil disse feilene komme. Sjekk dette da det ikke er så mye annet som går fei på de. Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg