ErikJ Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Hei. Jeg ønsker kjøpe 2 stk subber.. gjerne i kasse ,men da burde den gjerne hentes ? jeg bor i bergen.. Hvilke merker jeg er ute etter : MTX , Zachry , JL , Lanzar , Power Acoustik , Mye forskjellig altså Forslag ? har du subber av andre merker tilsalgs ? Er selvfølgelig åpen for andre merker,dette er de jeg kom på i farten. Når det gjelder prisklasse så er jeg vel ute etter å kjøpe for under 2000 kr tilsammen .. Håper på svar Mvh Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 tror det ene elementet er spengt , så du kan få alt for 1200... vis du bil at jeg skal sende så kan jeg ta ut elementene så kan du få den for 800 , bare kassa bare kassa koster 1500 kr.. jeg bor i tønsberg , bare å komme og hente... Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 du har fått PM fra meg tidligere ikke sant? selger som sagt tidligere mine 2stk 12" bassere på 500W max hver....samlet for 2000,- (UTEN KASSE) ubrukte, kun tatt opp av esken pga. bilder!! send mail til wiggoc@online.no mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by ubar Hei. Jeg ønsker kjøpe 2 stk subber.. gjerne i kasse ,men da burde den gjerne hentes ? jeg bor i bergen.. Hvilke merker jeg er ute etter : MTX , Zachry , JL , Lanzar , Power Acoustik , Mye forskjellig altså Forslag ? har du subber av andre merker tilsalgs ? Er selvfølgelig åpen for andre merker,dette er de jeg kom på i farten. Når det gjelder prisklasse så er jeg vel ute etter å kjøpe for under 2000 kr tilsammen .. Håper på svar Mvh Erik Har 2 stk Orion XTR3 12" subber til salgs uten kasse. Lettdrevne, men robuste elementer som spiller skikkelig bra i rikitg kasse (35L lukket eller 50L portet pr element). Ny pris 1.700 kr/stk, selger begge for 1.600. Bassporter kan medfølge... :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Selger denne.. 2 x 12" basskasse 800W Max, 400W RMS, Titanlignende utførelse, Brodert logo, 2- vinklede sider. Filtkledd. Leveres med gitter. http://www.nrg1.com/Lava/Arizona_Eagle/BA212PRO.htm Prisen er 2000,- å den er ny http://www.lydfabrikken.no Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg