Dubbstepper Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Har en 1997 VW passat 1.8 20v. For et år siden så begynnte bilen å fuske litt men varte bare noen minutter. Så begynnte den igjen for 2 ukers tid side å varte bare noen minutter der og. Så de siste dagene nå så har den vært sån hele tide. Bilen er fin med en gang den starter ogaå begynner den å fuske etter noen sekunder. Hele bilen rister litt meb den jager ikke så spesiellt mye på turtallet. Fikk opp feilkode 01120 - kamakseljustering 1 Hva er galt? Håper noen har peiling for er urolig om det skader bilen enda mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 01120 - Camshaft position (CMP) control, bank 1 - mechanical faultPossible cause - Wiring, fuse, CMP actuatorSom du ser, mulig feil er ledningsnett, sikring eller CMP Actuator. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dubbstepper Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 I norsk takk x) vill det si kam sensoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dubbstepper Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Skjønte alt bortsett fra CMP ACTUATOR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Det er den som styrer VCT (Variable Camshaft Timing) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dubbstepper Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Holder det med rengjøring eller bør den byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Det avhenger at om den er defekt eller ikke.Men sjekk det enkleste først, sikringer og ledningsnett. Alt. kan du teste å se om actuatoren fungerer. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.