jorock Skrevet Juli 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2014 Har en passat 3c(06 mod) der jeg har fått en rar lyd i varmeapparat. Av og til kommer det en lyd som høres ut som at det er noe som raper over(tannhjul etc) ikke en konstant lyd men noe som ligner 5-6 tikk og 1 sek. pause. så kan det forsvinne og komme igjen(ant. avhengig av noe i klima varme etc) Leste en gang om at man kan restarte klima/varmeanlegg med å trykke på 2-3 knapper men husker ikke hva..... noen som vet? Samtidig så lurer jeg på om hjullager bak kan strammes på disse? har slarke men ikke lyd...(ja jeg vet at hvis jeg demonterer så ser jeg men tenkte jeg skulle spørre først) takk for alle svar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisGolf Skrevet Juli 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2014 kupéviften? har du ikke hørt noen ulyd men det er slark i hjulet? har vært borti slark i hjullageret men da var det også eg svært kraftig ulyd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorock Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2014 det er kun slark. ble påpekt på eu. Han komenterte også at det ikke var lyd. nei det er ikke kupevifta. det høres ut som at det er noen tannhjul som raper over....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2014 Tror ikke hjullageret kan strammes på din. Tikkingen fra varmeapparatet er nok fra en spjeldmotor (servo) som glipper på tennene. Ta en diagnose og du får sikkert opp hvilken. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg