Gå til innhold

Promillekjører nr.2 meide Marthe (17)

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

VG Nett

Det mener jeg er høyst uakseptabelt.

Gang på gang kommer det artikler, og vi har 100 slike tråder på forumet allerede.

Jeg håper for forumet sitt beste at folk tenker seg om.

Promillekjøring er totalt uakseptabelt.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Leste det nettopp jeg også, utrolig.... Helt utrolig, synes godt de kunne doblet straffen for promillekjøring.

Som Precious sier det skjer gang på gang....

Og det går alltid utover mange flere en den "skyldige" og offeret. Som rfPolo er et eksempel på..... Jeg er bare glad det enda ikke har skjedd meg i den nærmeste familie/vennekrets..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Leste det nettopp jeg også, utrolig.... Helt utrolig, synes godt de kunne doblet straffen for promillekjøring.

Som Precious sier det skjer gang på gang....

Og det går alltid utover mange flere en den "skyldige" og offeret. Som rfPolo er et eksempel på..... Jeg er bare glad det enda ikke har skjedd meg i den nærmeste familie/vennekrets..

kan love deg at det er flere enn 1 offer i denne saken, ufattelig tragisk dette her.

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner og jobber med storebroren til ho 17 år gamle jenta... Føler det også på han hvor stor belastning det er for han... Hater når sånne ting skjer, -Helt unødvendig!!!

Mvh Torbjørn

-84Granada 2,3 Til salg!!

*89Toyota Camry 2.0 GLI

*93Toyota Corolla XLI Styling E

*81Volvo 244 GL

*88 honda Civic GL Sport

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig jævlig... Jeg forstår ikke hvordan folk kan sette seg bak rattet i beruset tilstand...

Hvordan kan du bortforklare at du har tatt et (eller mer) liv takket være at man setter seg bak rattet uten av man har noe der å gjøre...

Dette må være utrolig tungt for familie og venner, og det er sørgelig at et ungt liv er "kastet bort" takket være en feig fyllekjører!

:rolleyes:

Men til syvende og sist må vi takke "våre politikere" for å ikke true med strengere straffer for kriminell handling her til lands... I USA f.eks. ville denne jævla soppen allerede sitte på en dom som ville svidd og illustrert et godt poeng for andre som ikke har hjerne nok til å forstå at det ikke er forsvarlig å ratte bil i drita tilstand... 50+ år ville hjulpet istedenfor kanskje 6-7 med soning i Norge...

We call it upon ourselves...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig imot fyllekjøring, men man må se det fra flere sider.

F.eks når du har en promille på 2.64 så tenker man IKKE klart, jeg var på en fest der en kar hadde et alkometer liggende, ble målt til 1.7 eller noe, og da var jeg rimelig borte.

En annen gang fikk jeg blackout på en fest, jeg husker alt utenom en periode på 2-3 timer.

Så det jeg prøver si er at man ikke tenker klart i fylla, og når man bor på landet uten buss og sikkelig kollektivtrafikk så er det fort gjort og hoppe i bilen i berusa tilstand.

Jeg kan ærlig innrømme at jeg har tenkt på det selv, men har altid konkludert med at det er idioti.

Jeg prøver ikke og forsvare fyllekjøring, men man må se det litt fra forskjellige sider...

Mine 2 cent

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider