Precious Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 VG Nett Det mener jeg er høyst uakseptabelt. Gang på gang kommer det artikler, og vi har 100 slike tråder på forumet allerede. Jeg håper for forumet sitt beste at folk tenker seg om. Promillekjøring er totalt uakseptabelt. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 fæl sak det derre. bestekompisen min sin dame:( skulle ønske at folk lærte en gang.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Kondolerer på det sterkeste. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Leste det nettopp jeg også, utrolig.... Helt utrolig, synes godt de kunne doblet straffen for promillekjøring. Som Precious sier det skjer gang på gang.... Og det går alltid utover mange flere en den "skyldige" og offeret. Som rfPolo er et eksempel på..... Jeg er bare glad det enda ikke har skjedd meg i den nærmeste familie/vennekrets.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Qee Leste det nettopp jeg også, utrolig.... Helt utrolig, synes godt de kunne doblet straffen for promillekjøring. Som Precious sier det skjer gang på gang.... Og det går alltid utover mange flere en den "skyldige" og offeret. Som rfPolo er et eksempel på..... Jeg er bare glad det enda ikke har skjedd meg i den nærmeste familie/vennekrets.. kan love deg at det er flere enn 1 offer i denne saken, ufattelig tragisk dette her. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 kan ikke forestillle meg det engang.. :eek: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Hva er egentli strafferammen for fyllekjøring i norge? For min del er det helt uakseptabelt å kjøre i fylla og skader/dreper man noen i tillegg burde de fått høyeste straff på 21år uten mulighet til å komme ut før. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 gang promillen med ti, så tar du den summen og ganger med straffa.. tragiske greier dette her :( Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikay Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Kjenner og jobber med storebroren til ho 17 år gamle jenta... Føler det også på han hvor stor belastning det er for han... Hater når sånne ting skjer, -Helt unødvendig!!! Mvh Torbjørn -84Granada 2,3 Til salg!! *89Toyota Camry 2.0 GLI *93Toyota Corolla XLI Styling E *81Volvo 244 GL *88 honda Civic GL Sport Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Så utrolig jævlig... Jeg forstår ikke hvordan folk kan sette seg bak rattet i beruset tilstand... Hvordan kan du bortforklare at du har tatt et (eller mer) liv takket være at man setter seg bak rattet uten av man har noe der å gjøre... Dette må være utrolig tungt for familie og venner, og det er sørgelig at et ungt liv er "kastet bort" takket være en feig fyllekjører! :rolleyes: Men til syvende og sist må vi takke "våre politikere" for å ikke true med strengere straffer for kriminell handling her til lands... I USA f.eks. ville denne jævla soppen allerede sitte på en dom som ville svidd og illustrert et godt poeng for andre som ikke har hjerne nok til å forstå at det ikke er forsvarlig å ratte bil i drita tilstand... 50+ år ville hjulpet istedenfor kanskje 6-7 med soning i Norge... We call it upon ourselves... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Kan ikkje seie anna enn at dei involverte i slike saker har min store medlidenhet. Ufattelig trist at slikt skal skje....:( Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 senk promillegrensa til 0 og strengere straffer og økte promillekontroller. Kondolerer Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Helios senk promillegrensa til 0 og strengere strøffer og økte promillekontroller. Kondolerer 100% enig... mailbombe vår alles kjære justisminister denne gangen?? men fy f blir så sinna at jeg kan kaldkvele fyren.... Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Fy faen! Det kan ikke være lett.. Fyllekjøring er det verste du gjør bak rattet på en bil, jeg forsvarer det ikke i det HELE å det store! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Jeg er selvfølgelig imot fyllekjøring, men man må se det fra flere sider. F.eks når du har en promille på 2.64 så tenker man IKKE klart, jeg var på en fest der en kar hadde et alkometer liggende, ble målt til 1.7 eller noe, og da var jeg rimelig borte. En annen gang fikk jeg blackout på en fest, jeg husker alt utenom en periode på 2-3 timer. Så det jeg prøver si er at man ikke tenker klart i fylla, og når man bor på landet uten buss og sikkelig kollektivtrafikk så er det fort gjort og hoppe i bilen i berusa tilstand. Jeg kan ærlig innrømme at jeg har tenkt på det selv, men har altid konkludert med at det er idioti. Jeg prøver ikke og forsvare fyllekjøring, men man må se det litt fra forskjellige sider... Mine 2 cent Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg