Lunde95 Skrevet Juni 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2014 Hei, har problemer med lysa mine på min audi a3, har et svakt lys og et "vanlig" lys, men hvis jeg slår på fjernlys så funker kun den som har "vanlig lys", den siden med svake lys slår seg av. Har sjekka sikringer, ingenting der. Har prøvd å bytte pære men det er ingen forskjell. Noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2014 Dårlig jording. Du kan enten legge opp ny jordingsledning til lykta eller prøve å se hvor den eksisterende er og fikse på den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunde95 Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2014 Takk for svar :) skal sjekke det iløpet av uka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg