fjellsamen Skrevet Mai 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2014 kan noen fortelle meg hvor alle vakumslangene skal på en 2,5tdi acv? sliter med at bilen ikke drar før 2500-3000. noen har køddet med slangene mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2014 :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellsamen Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2014 tusen takk. da skal jeg ut å prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellsamen Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2014 nå er bilen lat over hele registeret. skal staget til westgate bevege seg når du gir gass opp til 3000 rpm? ikke litt bevegelse der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2014 Skal være bevegelse der. Om den sitter så "virker ikke" turboen. Er derfor du opplever en død bil. Er alle slangene til og fra wastegaten og magnetventilen hele? Har du tatt en sugetest på de? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellsamen Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 alle slanger er hele. men bilen går mye bedre ut luftmengdemåler. forstår ikke noe jeg nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Om bilen går bedre uten LMM så vil jeg tro det er noe galt med den. Og siden du kobler den av så går bilen på forhånds innstilite "nød" verdier. Derfor den virker bedre nå. (Noe Møller har sagt til meg) Har du mulighet for diagnose på bilen da? Har bilen din diagnose kontakt? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellsamen Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2014 massemåler er byttet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2014 Det første jeg ville fått sjekket var pumpereima di. Høres ut som den er feil innstillt etter for slakk. På disse sitter det egen reim i mellom dieselpumpa og kamakslingen på høyre side av motoren. Om denne ikke har blitt bytta sammen med registerreima, så vil du få feil tenningstidspunkt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg