TKarlsen Skrevet Mai 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2014 Nedre delen av en Audi A6 er jo svart. Over tid blir denne lyse grå. Så jeg vil lakkere denne sort igjen. Jeg prøvde meg på dette for 1-2mnd siden. Kjøpte sort plast spray på biltema, fikk det på og det så bra ut. Men nå har jeg vasket bilen og brukt en helt vanlig turtle forvask og nå er plastbitene jeg lakkerte stygge. Rennemerker, misfarget og stygge. Er det biltema lakken som ikke tåler å bli vasket? Eller må man ha på klarlakk på toppen av plastsprayen? Vil ha en original matt sort utsende da jeg er ferdig. Hvor får man kjøpt lakk som tåler litt mer, men som ikke koster så mye? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Babelfisken Skrevet Mai 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2014 Hva med owatrol polytrol bare. Det meste blir svart igjen med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2014 Normal billakk, og selvfølgelig normal prepping for plast, med tilhørende lakkoppbyggning Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg