Gå til innhold

Et eller annet i forstilling på Audi 100 2,6

Ranger emnet


ovec97

Anbefalte innlegg

Hei, har et problem med min Audi. Var slark i endeleddet på høyre side, byttet det, men det er noe mer som ikke stemmer. Kjører en del på grusvei. Og når jeg kjører i dumper spesielt med høyre sida, virker det som bilen spretter litt til høyre. Har prøvd å sjekke foringer, men kan ikke si jeg har funnet noe med slark. Noen som har peiling? Svar mottas med takk smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De foringene som pleier bli slitt er de bakre som holder subrammen. Ellers sjekk hele styrestagene, helt fra fjærbein til innfestning på tannstang. Sjekk også foringene på lenkearmene om C3. Du skriver forresten ikke hvilken motor eller modell du har, blir derfor bare gjetting...

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De foringene som pleier bli slitt er de bakre som holder subrammen. Ellers sjekk hele styrestagene, helt fra fjærbein til innfestning på tannstang. Sjekk også foringene på lenkearmene om C3. Du skriver forresten ikke hvilken motor eller modell du har, blir derfor bare gjetting...

Det er en 94 model 2,6 v6 framhjulstrekker. Subrammen? Er vel en c4 mener jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, i såfall har du plassert tråden i feil underforum (C1-C3), flytter den til C4-forumet ;)

 

Subrammen er den som er under motor/girkasse, lenkearmene og stabilisatorstaget er festet i denne, og subrammen er festet i karosseriet.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, i såfall har du plassert tråden i feil underforum (C1-C3), flytter den til C4-forumet 1-winking.gif

 

Subrammen er den som er under motor/girkasse, lenkearmene og stabilisatorstaget er festet i denne, og subrammen er festet i karosseriet.

Aha da vet jeg :) Ok den er grei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår