MaMoe Skrevet Mai 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Hei, jeg fikk idag beskjed fra verkstedet at min audi a6 2001modell 1.9tdi trenger to nye dyser. Prisen på nye lå på drøye 7000 per stykk, så jeg trenger tips og gode råd for å finne noen som er billigere. Går det eventuelt an å overhale disse dysene med et slikt sett: http://www.skruvat.no/Reparasjonssett-innsproytningsdyse-P229279.aspx ? MaMoe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Kjøp et sett med PP520 dyser ;) Kanskje ikke billigere, men morsomme dyser :) Bilen går bedre da Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Sjekk på ebay. Pass på og skaff deg delenummeret på dysa først, så du vet du får riktig. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaMoe Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Takk fant delenummeret på et engelsk forum: 045130073T . Ser at det er en god del brukte på ebay av disse. Er dette noe å satse på? eller er det best å kjøpe nytt når det gjelder slikt? Har du link på disse dysene Tkarlsen? og må hjernen på bilen chippes/mappes da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg